מפגש הצעירים בעין כרם


בסוף השבוע האחרון צוין אירוע משמעותי ומשמח לקהילה התוססת של צעירים (בני 25-35) קתולים דוברי עברית.

ההתכנסות, הייתה מלאה ברגעים של תפילה, אחווה והרהורים רוחניים, הפגישה אנשים מלאי רצון להעמיק את אמונתם וליצור קשרים ממושכים עם בני גילם בעלי ראיית עולם דומה.


 תפילת ערב שישי ופעילויות מגבשות:

סוף השבוע יצא לדרך עם תפילת שישי בערב שהייתה יריית הפתיחה להמשך המסע הרוחני שעברנו במהלך הסופש.

 המשתתפים התכנסו בקפלה, לתפילת ההשתחוויה. תפילת ערב בהנחייתו של האב טיאגו, התמקדה בהכרת תודה, בחשיבה עמוקה ובחשיבות החוויה של האבהות באמונתנו.

לאחר התפילה וארוחת הערב, צפינו בסרט ""The Nativity Story""  

ולאחר מכן נכנסנו לדיון שנמשך עד לשעות הלילה המאוחרות. 

הדיון היה ער ומלא עניין, וכלל אנשי דת (האב פיוטר) וחוקרים מנוסים (תומר), אשר שיתפו את התובנות שלהם, ועוררו דיונים מעוררי מחשבה בקרב המשתתפים. האופי האינטראקטיבי של המפגשים אפשר לצעירים להביע את דאגותיהם, לבקש הדרכה ולהשיג הבנה מעמיקה יותר כיצד אמונתם יכולה להשפיע לטובה על חייהם.

 ההשתחוויה -

 פסגת סוף השבוע הייתה ההשתחוויה במוצאי שבת.  

המשתתפים התכנסו בקפלה כדי להשתתף במיסה הקדושה, וחיזקו את מחויבותם לחיות את אמונתם בחיי היומיום שלהם. ההשתחוויה הייתה רגע יפה ומקודש שחיזק את הקשרים הרוחניים בין חברי הקהילה.

 סיכום:

מפגש סוף השבוע האחרון לצעירים היה הצלחה מסחררת, חיזק את תחושת האחדות, צמיחה רוחנית ואמונה מחוזקת בקהילה הקתולית שלנו של הקתולים דוברי העברית. כאשר הצעירים הללו חוזרים לחיי היומיום שלהם, הם נושאים איתם את הלקחים שלמדו ואת הקשרים שנוצרו, עם יכולת לנווט בתוך אתגרי העולם המודרני תוך מחויבות איתנה לאמונתם. האירוע מהווה דוגמה  לעוצמה והחוסן של הקהילה הקתולית, במיוחד בקרב הקבוצה הדינמית ומעוררת ההשראה של צעירים שמעצבים את עתיד הקהילה שלנו.



Support Us Contact Us Vatican News in Hebrew Mass in Hebrew Child Safeguarding Policy


© 2020 Saint James Vicariate for Hebrew Speaking Catholics in Israel