הדיווח הראשון מ-WYD בליסבון


קבוצת הנוער שלנו, פרח המדבר, הגיעה לפורטוגל. לפני המיסה עם האפיפיור פרנציסקוס ביום ראשון בבוקר, הם פוגשים אנשים חדשים ומבקרים במקומות חדשים. הנה הדיווח הראשון שכתבה דניאל.


הגענו ביום שני בלילה לליסבון אחריי יום ארוך בדרך. מנמל התעופה התקדמנו לנקודת האיסוף של התגים והתיקים והפכנו רשמית לחלק מיום הנוער העולמי. אחד מהמתנדבים של האירוע ליווה איתנו למקום הלינה- בית ספר גדול שבו הקבוצות מתארחות - באולם ספורט ענק שבו ישנות כמה קבוצות יחד. 

אחריי שחלק מחבריי הקבוצה שעבורם זאת הייתה חוויה ראשונה יצאו מההלם - התארגנו לשינה. 

ביום שלמחרת התחלנו את היום עם אנרגיות מחודשות ומוכנים להתחיל את שבוע הנוער. 

בבוקר ובצהריים הסתובבנו במרכז העיר ובעיר העתיקה, ביקרנו בקתדרלה של העיר ובכנסייה של סן אנטוניו - מקום הלידה שלו. 

כמובן שלאורך כל שעות היום פגשנו את כל שאר הקבוצות שהגיעו לשבוע הנוער וכמו תמיד דגל ישראל הוא זה שמושך את תשומת הלב של כולם ואנחנו מרגישים ממש סלב עם כמות התמונות שמבקשים. 

במהלך היום יש גם קונצרטים בכיכר - שם מגיעות הקבוצות ליהנות ממוסיקה יחד, לרקוד וליהנות לחלק מהחוויה והאווירה. (הקבוצה שלנו למרות המספר המועט תמיד מצליחה למשוך לריקוד ושירה את שאר הקבוצות). 

בערב הייתה את מיסת הפתיחה בפארק ענק לשם כל מיליוני הצעירים מגיעים כדי לפתוח רשמית את שבוע הנוער - את המיסה ערך ההגמון המקומי. 

לאחר המיסה שהסתיימה מאוחר התחלנו ללכת לכיוון מקום הלינה ובדרך (שלוקחת די הרבה זמן ליציאה) שוב מתחברים, מצטלמים ושרים יחד עם הקבוצות האחרות. 

סיימנו את היום עייפים אך מרוצים! 

היום אנחנו מתחילים את הבוקר עם נסיעה לפטימה. 

החוויה עד לעכשיו היא מדהימה! עבור הצעירים זה אירוע מיוחד, לפגוש כל כך הרבה צעירים במקום אחד, צעירים נוצרים שחולקים יחד את אותה אמונה זה לא משהו שרואים כל יום בעיקר לא בארצנו. 

נמשך לעדכן בהמשך!


צפו וקראו גם: כאן.


Support Us Contact Us Vatican News in Hebrew Mass in Hebrew Child Safeguarding Policy


© 2020 Saint James Vicariate for Hebrew Speaking Catholics in Israel