טיולים בחנוכה לילדי מרכז רחל אמנו בירושלים

דניאל ומארון מדווחים על יום של טיולים לילדי מרכז רחל אמנו ביום א, ה-17 בדצמבר 2017.

hanukkatrip kids1 1

היום, במהלך הפעילויות המאורגנות במרכז בחופשת החנוכה, יצאנו עם הילדים לטיולים. התחלקנו לשתי קבוצות, הקטנים יותר הלכו לצפות בהצגת תיאטרון יחד עם האחות קלאודיה, דניאל, הרמאנו ורוני, והגדולים לטיול בעיר העתיקה יחד עם מארון והאב ניקולה.

עם קבוצת הגדולים שיחקנו בדשא - כדורגל, רקדנו וצפינו בציירת שציירה את חומות העיר העתיקה. לאחר מכן טיילנו בעיר העתיקה עד שהגענו למקום הנקרא בית מריה במבינה, שם אירחו אותנו אנשי "קומוניונה וליבראציונה", קבוצת מקודשים מאיטליה, והראו לנו את המקום. עלינו לקומה העליונה (לגג) וראינו נוף יפה. לאחר מכן הם הכינו לנו ארוחת צהריים - פסטה איטלקית טעימה במיוחד! שמחנו מאוד להכירם ואף הצטלמנו יחד.

בקבוצת הקטנים הלכנו לצפות בהצגת תיאטרון הנקרא מזי"א, הצגה של עלי באבא וארבעים השודדים. הגענו למקום מוקדם, כחצי שעה לפני ההצגה, ואז העברנו את הזמן במשחקים עם הילדים מחוץ לתיאטרון. המיוחד בהצגה היה ששיחק אותה איש אחד בלבד ורק בעזרת קולות והחלפת תלבושות והוא הצליח להעביר את הסיפור התיאטרלי. הילדים נהנו מאוד וצחקו הרבה. בסוף ההצגה הילדים קיבלו סופגניות לכבוד חג החנוכה. בדרך חזרה כאשר עברנו בכיכר ציון הצטלמנו לתמונה משותפת בפסל בכיכר.

היה יום מיוחד לשתי הקבוצות וכולם שמחו !